اخبار روزاقتصاد

Xapo Bank با شرکت تجاری Hilbert Group برای راه اندازی صندوق بیت کوین 200 میلیون دلاری همکاری می کند

Xapo Bank با شرکت تجاری Hilbert Group برای راه اندازی صندوق بیت کوین 200 میلیون دلاری همکاری می کند

گروه هیلبرت با Xapo Bank برای راه‌اندازی یک صندوق تامینی با بیت کوین با سرمایه مورد انتظار بیش از 200 میلیون دلار شریک می‌شود.

شرکت سرمایه گذاری کمی هیلبرت گروپ شراکت راهبردی با Xapo Bank دوستدار رمزنگاری را برای مدیریت صندوق تامینی با بیت کوین.

در 27 آگوست بیانیه مطبوعاتی، شرکت مستقر در استکهلم گفت که این صندوق که قرار است در سپتامبر راه اندازی شود، انتظار می رود جذب بیش از 200 میلیون دلار سرمایه اولیه از بانک Xapo و سایر سرمایه گذاران در طول سال 2024.

ایده پشت این ابتکار این است که به شرکت‌ها، کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای فرصت‌هایی برای “ایجاد بازده در بیت کوین از ترتیبات اعتباری ساختاریافته سازمانی، که برای آن شرکت‌کنندگان مستقیماً در بازار در دسترس نیست” فراهم کند. می خواند.

جوی گارسیا، مدیر Xapo Bank، صندوق را “تکامل طبیعی طبقه دارایی” نامید، زیرا این شرکت می خواهد محصولات مناسبی را برای شرکت کنندگان در این فضا ارائه دهد که هدف آنها “نه تنها قرار گرفتن در معرض قیمت بیت کوین است”. ، اما همچنین راه های ساختاری برای رشد ارزش بیت کوین.”

صندوق در مقایسه با سایر صندوق‌های تامینی هیلبرت، که معمولاً بر اساس ساختار کارمزد “2% و 20%” کار می‌کنند، کارمزد کمتری دریافت می‌کند. نیکلاس سندستروم، مدیر عامل گروه هیلبرت، نسبت به این مشارکت ابراز خوش بینی کرد و خاطرنشان کرد که در 12 ماه گذشته، این شرکت “رابطه نزدیک و استراتژیک” با بانک Xapo ایجاد کرده است و افزود که هر دو انتظار دارند این صندوق “به میزان قابل توجهی در طول سال رشد کند.” سال آینده.”

جدیدترین ابتکار به دنبال بانک Xapo است. نقطه عطف اخیر به عنوان اولین بانک در بریتانیا که بیت کوین بهره دار را ارائه کرد ( BTC) و حساب های فیات پس از تمدید موفقیت آمیز مجوز بانکی خود برای فعالیت در کشور.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا